Termék részletek
SW - InCash Iktató Alap
InCash Iktató program és feladatkezelő rendszer
Az InCash Iktató program a kis- és középvállalatok dokumentumiktatási problémáját oldja meg.
A papír alapú és elektronikus dokumentumok biztonságosan tárolhatók, felhasználhatók. A rögzített dokumentumokat iktatócsoportokba, az iktatócsoportokat pedig iktatókönyvekbe rendszerezheti.
Az iktatócsoportok a könyvtár-rendszerből ismert, úgynevezett "fa" struktúrában foglalnak helyet.
Ezek segítik a könnyebb tájékozódást és az átláthatóságot.
A keresés funkcióval a rögzített vagy importált dokumentumok között kereshet.
Bármilyen adat megadható keresési feltételnek, majd a kívánt dokumentum igény esetén szerkeszthető, megtekinthető.
A programban feladatok oszthatók ki, melyeknek beállítható a sürgősségi fokozatuk, témakörük, határidejük. A feladatokat felhasználókhoz lehet rendelni, így minden olyan dokumentum rejtve marad az illetéktelen felhasználó előtt, mely nem kapcsolódik munkaköréhez.
A feladatokhoz csatolható minden olyan dokumentum, mely az elvégzéséhez szükséges lehet, mint például képek, e-mailek.
Az Iktató program együttműködik az InCash számlázó szoftverekkel, melyek segítségével egy komplex ügyviteli rendszert alakíthat ki.
Főbb tulajdonságai:
- Elektronikus és papír alapú dokumentumok iktatása és archiválása
- Iktatókönyvek és iktatócsoportok létrehozása, törlése, elrejtése, láthatóságának beállítása
- Különböző irattípusok kezelése (bejövő,kimenő,belső és feladat)
- Feladatok nyilvántartása határidővel és prioritással
- Postakönyv modul használatával boríték címzés és feladójegyzék nyomtatás
- Felhasználók regisztrálása, tiltása, jogaik megadása
- Széles vizuális és működésbeli konfigurálási lehetőség, testreszabhatóság
- Igényes, modern, felhasználóbarát kezelőfelület
Az InCash Iktató program a kis- és középvállalatok dokumentumiktatási problémáját oldja meg.
Főbb tulajdonságai:
- Elektronikus és papír alapú dokumentumok iktatása és archiválása
- Iktatókönyvek és iktatócsoportok létrehozása, törlése, elrejtése, láthatóságának beállítása
- Különböző irattípusok kezelése (bejövő,kimenő,belső és feladat)
- Feladatok nyilvántartása határidővel és prioritással
- Postakönyv modul használatával boríték címzés és feladójegyzék nyomtatás
- Felhasználók regisztrálása, tiltása, jogaik megadása
- Széles vizuális és működésbeli konfigurálási lehetőség, testreszabhatóság
- Igényes, modern, felhasználóbarát kezelőfelület
A kép illusztráció, a valóságban a termék kinézete ettől eltérhet!
Az itt található információk a gyártó által megadott adatok.
A gyártók a termékek adatait bármikor, előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatják.
A változásért, eltérésért felelősséget vállalni nem tudunk!